niedziela, 17 sierpnia 2014

ZIAJA Krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej, podrażnionej z olejkiem arganowym

Moim celem odkąd pamiętam była piękna, miękka i delikatna skóra twarzy. Niestety moja cera jest przesuszona z tendencją do łuszczenia się, a te drobne białe łuski najczęściej widoczne są na nosie….. Pomimo wielokrotnego natłuszczania w ciągu dnia nie idzie się tego zniwelować. Dlatego na noc postanowiłam stosować bardzo ciężki krem do twarzy z Ziaji Krem na dzień i na noc z olejkiem arganowym.



Opis producenta:
Łagodząco-ochronny krem z naturalnym olejkiem arganowym.
WSKAZANIA: skóra bardzo sucha, podrażniona
DZIAŁANIE:
• wspomaga procesy ochronne skóry
• poprawia gładkość i elastyczność naskórka
• zmniejsza zmarszczki oraz zapobiega ich powstawaniu
• koi podrażnienia
UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ: wzrost nawilżenia skóry o 49%

„Seria stanowiąca analogię do kosmetyków organicznych i naturalnych. Biozgodne receptury serii oparte na naturalnych bio olejkach, które dzięki zawartości NNKT – składem naśladują skład naskórka. Produkty stanowiące skuteczną pielęgnację od pierwszej aplikacji. Preparaty przebadane dermatologicznie i alergologicznie. Emulsje (bez względu na rodzaj) szybko się wchłaniają i łatwo rozprowadzają na skórze. Delikatnie perfumowane. Zapachy kaszmirowe, pudrowe, wyrafinowane, stabilne w recepturze i na skórze. Białe, błyszczące, eleganckie w wyglądzie emulsje (tzw. elegancja kosmetyczna) Seria z bio olejkiem arganowym  posiada w składzie naturalny olej arganowy - zawiera NNKT głównie kwasy omega-6 oraz wysokie stężenie witaminy E. Szybko wchłania się w skórę. Uzupełnia niedobory substancji budulcowych, w tym cennych ceramidów. Skutecznie regeneruje naskórek i łagodzi podrażnienia. Wykazuje właściwości antyoksydacyjne.”


Moim skromnym zdaniem krem jest rewelacyjny i doskonale spełnia swoje zadania. Jak na razie stosuję go tylko na noc, tuż po zmyciu makijażu. Pomimo, że ma bardzo ciężką i gęstą konsystencję szybko się wchłania, być może dlatego, że mam skórę bardzo suchą. Jest  treściwy, mocno natłuszczający. Przez chwilę po nałożeniu twarz lekko się błyszczy, ale po paru minutach po kremie nie ma ani śladu. Jest bardzo wydajny i „schowany” w dużym okrągłym opakowaniu 75 ml. Ma bardzo ładny przyjemny zapach, nie drażniący nosa. Skóra po jego nałożeniu jest delikatna, miękka, wspaniale nawilżona i elastyczna. Nie zauważyłam żadnych podrażnień. Co jeszcze przemawia za plusem dla tego kremu? Cena :) Krem zakupiłam za ok 8 zł, a biorąc pod uwagę jego ilość to na prawdę niewiele.

6 komentarzy:

  1. Miałam jego próbkę. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pozytywnie zaskoczona tą serią, mam jeszcze balsam i też jest rewelacyjny.

      Usuń
  2. :) Super jest ten krem :) Wykorzystałam 3 próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jednego opakowanie nie skończyłam, ale już zakupiłam kolejne, będzie idealne na wyjazd :)

      Usuń
  3. Nie miałam go jeszcze a uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie krem idealny, jeśli lubisz kremy "ciężkie i gęste" to przypadnie ci do gustu bo na pewno nie jest to krem z linii lekkiej pianki ;)

      Usuń