piątek, 8 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder’Full z olejkiem arganowym.

Zostałam zakwalifikowana do grona recenzentek nowej Maskary Rimmel Wonder’Full z olejkiem arganowym. 


Paczka dotarła do mnie w czwartek kurierem Siódemką. Zawierała piękne etui, a w nim 2 Maskary Wonder’Full z pełnym opisem właściwości tuszu. 



Co od razu zwróciło moją uwagę? Bardzo duża, gruba silikonowa szczoteczka – co mnie trochę przeraziło bo zazwyczaj kupuję tusze z o połowę cieńszą szczoteczką oraz bardzo eleganckie, takie glamur opakowanie :)




Jak na razie użyłam tuszu 3 razy i całkiem przyzwoicie sobie radzi z moimi rzęsami, ale muszę nakładać tusz w dwóch etapach. Najpierw cieńszą warstwę, a po chwili drugą aby uzyskać zadowalający mnie efekt. Elastyczna szczoteczka doskonale rozdziela rzęsy nie pozostawiając na nich grudek. Aczkolwiek efektu wow nie ma. Rzęsy nabierają lekkości i zarazem objętości jednak efektu mocnego zagęszczenia rzęs nie ma co się spodziewać więc nie każdemu przypadnie do gustu.



Jak widać na zdjęciu brak podkręcenia i firaneczek raczej nie uzyskamy tą maskarą. 

Nie zauważyłam by kruszył się czy osypywał pod okiem po całym dniu. Jak sama nazwa nam sugeruje w składzie znajduje się olejek arganowy, który ostatnimi czasy stał się mega popularny i można go znaleźć niemalże w każdym kosmetyku zarówno do twarzy, włosów, ciała a teraz i w tuszu do rzęs. Producent zapewnia, że dzięki niemu rzęsy będą odżywione i pełne objętości. Generalnie dopiero rozpoczynam przygodę z Wonder'Full i zapowiada się ona dość ekscytująco.







4 komentarze:

  1. taki na codzień chyba w sam raz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zdecydowanie na dzień idealna maskara, natomiast na wieczór preferuję mocniejsze podkreślenie rzęs.

      Usuń
  2. osobiscie wole bardziej podkrecone rzesy

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też preferuję te które ładnie podkręcają rzęsy

      Usuń